God kväll alla GLADA

hahaa okej, jag kan börja säga att min dag har vart helt j***a  stööörd :P Hahaa

Från kl 00.00 i natt så ringde min klocka för att jag inte skulle glömma att skicka sms till oscar kl 00.00 eftersom att han fyller år idag :D (btw GRATTIS på dig gubben)
Sedan somnae och sov tills klockan ringde på morgonen.. Började fixa mig, och sedan roppar annica (min låtsas mamma) att jag måste komma nu för att vi va tvungna att åka. Men då kommer jag på att jag hade bätt min bror att hämta biljetterna till Singing bee (som jag, Lollo och Jessica skulle på ikväll) springer ner och letar efter honom i sitt rum, hittar honom inte springer runt i hela huset och sedan till slut hittar jag honom i TV rummet brevid mitt rum. Men haha dom hade han självkklart glömmt :P Jajja

Åkte till skolan käkade frulle i skolan. Gjorde inte direkt något spec idag i skolan men de va rätt soft ändå.

Direkt efter skolan så åkte jag mot tuna för att åka och hämta biljetterna hemma hos mamma min.. Mötte Lollo i roslags näsby... Kom hem hämtade biljetterna, gick direkt till tåget igen. (BTW hade snackat med Jess på dagen om att hon skulle åka in med några andra kompisar och sedan möta oss där inne, för att dom skulle också gå på singing bee)
Kom in till stan och gick direkt till 7-eleven och köpte något att käka. Sedan åkte vi till T-centralen för att möta upp flickorna. De kom ett tåg så att då sa jag och Lollo att vi går på de och sedan möter vi dom där borta för att de är så rörigt att stå på centralen och vänta (när de e så mkt folk). Vi går på sedan kommer vi på att de är fel tåg så att Lollo hinner hoppa av men inte jag (hahaaa)

 

Vi ringde varandra direkt och bestämde att jag skulle hoppa av nästa station som var gamla stan. Tar givietvis fel tåg igen mot norsborg och hamnar då vid slussen (dit vi skulle från hela början utan att veta om de) jajja så att de va bara att vänta där 5 min på nästa tåg mot Lollo..
Sen mötte jag Lollo vi tänker ta nästa tåg mot Vällingby (men gör de ej, stod på den men hann att hoppa av) Klev på rätt tåg sen och mötte flickorna på slussen.. dålig stämming (bland dom inte oss "alltid lika glada") går sedan mot bussen och kliver på, men självklart vare fel BUSS.. Hahaa bara att hålla humöret uppe och byta igen.. Tills vi kommer på rätt buss så är vi redan riktigt sena till instläppet!!! Och de tar en halv timme för bussen att komma till frihamnen.
När vi klivit av bussen hittar vi rätt ganska snabbt :D Men för att göra dagen v'ärre än den redan varit så får vi stå utanför och vänta i 40 min med slutbeskedet att vi inte kommer in.. (ännu bättre stämning)

Åker där ifrån och kliver av vid stadion för att hoppa in på ICA och köpa den sena middagen (ååååååh min efterlängtade sallad) åker sedan till tekniska och ska ta bussen hem..
Då möter vi SAAAAAAAAAAAARA :D underbart möte (de va typ de ändå braiga med den dagen)

Åker hem med Lollo och pappa får hämta oss vid bussen för att vi inte ville gå 1 km i dugg regn..
Kommer hem och käkar våra goda sallader :D (Va dock riktigt flummiga)

Så nu ligger vi båda två i min säng och skriver om den underbara dagen och lyssnar på våran mys mapp på datorn så att vi kommer in i stämmning till vi ska sova...

Jajja ska slagga nu!!!
CIAO / N

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, helt galen kväll, :O

söt bild du hitta ist ;d haha!

puss

2008-08-28 @ 22:54:25
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0