God kväll !!

Så nu e jag redo att gå och lägga mig i princip.. Förutom att jag väntar på att Lollo ska ringa mig så att vi ska snacka lite, har inte prata med henne på ca 30 timmar och har så sjuuuuuuuuuukt mkt att berätta !!!

Direkt efter middagen så åkte Jag,pappa,kusin,bror och bror´s kompis till arninge. Pappa skulle hämta sin nya bil och sedan skulel vi köpa lite skol saker till mig, och min bror och dom skulle åka på hockey träning.

Så att här sitter jag och väntar på min lilla tönt som aldrig ringer :P och kommer somna snart :P Måste gå och lägga mig tidigt ikväll för att imorogn kommer de att bli en låååång dag! Först äre skola, och efter de ska jag, Lollo och Jess in och kolla på singing bee, så att de kommer nog bli rätt sent när vi kommer hem...

Ska gitta nu / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0