God morgon alla GLADA!

Tänkte berätta lite om min dag igår, de blev lite mkt igår så att jag hann aldrig att skriva något !

Först åkte jag till skolan och man va lite spänd faktist för att varje fredag har vi frisör och idag skulle vi få klippa våra dockor för första gången + att vi skulle få använda våra nya klipp sätt vi fått köpa från skolan :D
De va riktigt kul faktist (men ändå riktigt svårt, de är absolut inte så lätt som man tror att de ska vara) tiden gick jätte fort.. De kändes som att man bara hann att komma till skolan och sedan skulle man hem igen. Hoppas att de forstätter att kännas så alla fredagar för att FREDAGAR brukar de vara att man bara vill hem och få heeeeelg :D

Helgen planer var först på fredags kvällen vara med Josefin :) och sedan på lördagen åka till min morbror på åland med Lollo och chilla till söndag då Lollo hade fotbolls match..

Men de blev såhära...
Åkte hem direkt efter skolan och chillade lite, somnade nästan direkt när jag kom hem för att jag va så trött. Sedan så gick jag upp och käkade då vi hade fått gäster (min morbror Pierre här i sverige, och hans sambo Stina) käkade middag med dom och sedan frågade min bror mig om jag kunde följa med honom till min pappa´s firma och hjälpa honom och hans kompis att trötta deras fotboll´s tröjor. Jag följde med ner dit för att jag har LOVAT min granne sen mer än ett halv år sen att trycka en tröja till deras fadder någon stan i Afrika.. Men den gick inte att trycka för att pappa va tvungen att fixa något. När jag hade fixat klart tröjorna då va tanken att jag skulle åka hem till Josefin och antingen chilla eller dra till någon fest, men eftersom att jag va så trööööött så bestämmde jag mig för att va hemma och hyra film med min bror och hans kompis (rickard).
När jag började bli rastlös så ringde jag mamam och bad henne komma ner och hämta mig så åkte jag och hyrde film åt mig, min bror och rickard.. Åkte hem och väntade på grabbarna för att dom va inte riktigt helt klara när jag åkte där ifrån så att då passade de bra att snacka lite skit med Lollo :D och sedan när dom kom hem började vi kolla på en film vi hyrt.
Hehe och de dröjde inte länge innan jag somnade.. hehe (a)

De va min fredag, rätt soft ändå :D

Hej då på en stund :)
puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0