Hemma!!




Kom typ hem från skolan för 1.5 timme sen och va tvungen att städa upp i rummet direkt efter att jag letat kläder imorse när jag försov mig.. De är nått fel på min mobil så att ibland ringer den inte på morgonen, så att fick lite bråttom imorse.

Idag fick vi våra efterlänktade klippsätt så att idag har vi mest suttit och märkt våra grejer med nackelack .. De va skoj!! Efter de fick vi också våra dockhuvuden..
Direkt när jag fick de så kom jag på att tänka på Lollo (när hon alltid snackar med sin pappa i tel :P hahaa) så att mitt huvud heter TANJA ;)

Efter skolan så åkte jag till täby c med Josefin & Sanne så att vi satte oss och fikade lite och sedan skulle Josefin lämna tillbaka en jätte fin kjol :(..
Sen så mötte vi upp min bror och hans kompis och då trodde jag visst att jag skulle få åka med dom hem, men neeej de fick jag inte :/ för att robin hade sin jobb bil så att då fick jag inte plats :/
hahaa men de roliga va att de första jag typ säger till dom är att vi fick våra verktyg och dockhuvud idag.. och att jag tyckte de va så ÄCKLIIIGT med håret och de (hahaa SMART sa dom att jag går frisör då.. haha de är typ som att va snickare och tycka att de är äckligt med plankor.. ) men de va inte riktigt så jag menade, utan de va liksom att håret som e på dockorna är liskom riktigt hår, och de är faktist en annan sak när de är på en människa för att då är de liksom givet att de är riktigt hååår..

Jajja slut skrivet för den här gången..


kyss på er / N

Kommentarer
Postat av: daniella

hej jag går på en frisör linje i göteborg och ska flytta till stockholm men vilken skola går du i vill nämligen veta vad några skolar heter med frisötlinje?!

2008-08-26 @ 18:37:12
Postat av: lollo

Haha, härligt, hon passar perfekt till namnet tanja! SMART ! ;D

haha, jag håller faktiskt med, och du ska bli frisör hjärtat? XD <3

2008-08-26 @ 18:47:41
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: nicole

Min skola heter John Bauer och ligger i åkersberga !! ;) den är riktigt bra!!

2008-08-26 @ 18:58:27
Postat av: nicole

hahaa men vadå de va inte riktigt metat så som jag sa de.. hahaa <3

2008-08-26 @ 18:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0