Lossan :D

Sitter här hemma hos Lollo med glajjorna på och ser ut som en pluggis medans jag väntar på att Lollo ska duscha klart !!

Började skolan idag, kul att veta vilka man ska tillbringa 3 år tillsammans med. Just nu är vi 27 bruuuuuuuuda (än så länge) i SAGOFÉERNA (som min klass då heter)

Vill dock tacka älskling´s Lollo för hjälpenh en gång till för hjuälpen med bloggen :) och sedan framförallt tacka henne för allt stöd in för första dagen på gymnasiet... va verkligen gaaaaaaaalet nervös....


näää , nu måste jag gitta.. Lollo sitter i soffan och skriiiiiiker på mig om att jag måste komma och kolla Sex and the city med henne :D

Och sedan snacka om Jessica´s party imorgon :D yeajj va skojj de ska bli :D
CIAO !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0