Pinsamt !!!

Hahaa okej, måste bara berätta de hära !! Gjorde precis bort mig :P


Jag åkte upp till min bror´s fotbolls match. Och innan vi åkte dit så hade min bror och Rickard snackat om att Lina (rickar´s flickvän) skulle komma upp och kolla sen på matchen.
Så när matchen nästan e slut, så ska jag och min lillebror gå bort mot tåget för att vi inte pallade vänta på att hela matchen skulle ta slut. Så när vi gick så äre en som roppar på mig. Och jag tar självklart för givet att de är Lina (och inte Ida) så att jag går dit (hehe skulle gått dit om jag vetat att de va Ida också men de var inte de som va grejen nu), vi sitter och snackar i kanske 5 min.. Sedan när jag frågar nått om en lärare e bra på min skola så säger
IDA!!!!!! Hahaa lilla Nicole jag e Ida och inte Lina :P hahaa  , haha okej visst de va bara att skarra åt de, men ändå fätt PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSAMT


Så att nu kommer min bror och dom få reda på de, och då har dom nått mera att MOBBA mig för här hemma !!! OJ OJ OJ jag lääääääääänktar INTE tills dom kommer hem :P

ojj ojj nu kommer dom :O:O:O

hej då på ett tag, ska väl gå och bli mobbad snart!!

/ NicolemedNOLLkoll

Kommentarer
Postat av: ida

sooooooooopa! höhö

2008-09-04 @ 15:39:12
Postat av: nickiis

tack för den.. hahaa

2008-09-11 @ 10:49:33
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0