TRÖTT

Hallå alla GLADA!!! kände för att berätta lite om min dag hittills innan jag somnar..

Vaknade upp hemma hos Lollo MEGA trött.. Gjorde en macka och tog med till tåget så käkade vi frulle på tåget imorse..
Sedan när jag kom till skolan, så va jag rätt tidig så att satt bara och lyssande på musik. Dagen började med att vi fick lära oss lite om hur man ska behandla kunder och så (helt okej faktost) sedan så skulle vi gå runt på skolan och fråga efter autografer från folk på skolan.. Hade sedan lunch och efter de fick vi satta och klippa och klistra för att matcha färger och sånt :D
Så fick vi sluta runt 13.40  sköööönt tidigare än va sagt

Jag skulle till mamma för att hämta kläder och sånt, så att då åkte Josefin med mig till tuna för att hon skulle träffa sin pojkvän. Så vi åkte direkt till vallentuna gymnasium för att möta honom dära ;).

Skööönt att vara hemma nu, efter en låååång helg :D ska försöka att gå och lägga mig i tid, så att de inte blir som med Lollo att jag börar känna mig sjuk :(

KRYA på dig gumman !!

CIAO / N

Kommentarer
Postat av: lollo

Tack älskling :D Nejmen nu börjar jag friskna känner jag, ska till skolan imorn osv (kan kanske ha o göra med att jag tänkte med till singing bee ;D ) haha, men nej du får inte bli frisk, nu har vi inte träffat varandra på 2 dagar - o det räcker!

Puss!

2008-08-26 @ 18:44:05
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0