:D

Måste säga att jag har ortoligt bra vänner som man kan prata med ! Speciellt du Oscar! Tack för att du finns och alltid vill lyssna !
Va lite saker som inte kändes så bra igår, men känns lite bättre nu iaf.

Sitter här i skolan nu och har datakunskap men har inget att göra, för att idag ska vi typ bara göra klart saker som vi kanske inte e klara med. Och jag är klar med allt förutom en redovisning som jag, Martina och Josefin ska göra.  Efter skolan idag ska jag och Jessicayoga, fett kul asså xD Kommer dock bli en stressig vecka så att de kommer nog bli yoga lite senare i veckan också så att man kan stressa av sig lite.

Länktar till nästa vecka asså, oj oj !

pusss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0