första december

Nu är det första december och julkalendern började idag :P HöHö de missade jag självklart eftersom att jag försov mig. Men jag fick fixa mig i skolan, gick bara upp och duschade sedan åkte jag. Nu sitter jag i skolan och har datakunskap. De går rätt bra måste jag säga.
Men igår hade jag en skön dag. Va och letade efter saker till mitt rum eftersom att jag ska göra om, men hittade inte ett skit (trist). Men senare på kvällen va jag och kollade på bio med familjen i kista. Mysigt. Vi såg på Madagskar 2. Hahaa den va skit bra :). En sak som hände på bio som va lite underligt var att de va några stycken (vuxa) som tydligen hade satt sig på fel plats och vägrade flytta på sig. Så att dom fick ringa dit vakterna för att dom skulle flytta sig. Men dom hann inte komma innan dom flyttade sig till slut. Men ändå liksom. Aja vissa förstår man sig inte på.
Madagaskar 2 får  pingviner.

Kramen / N


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Bara 4 pingviner nicole?XP

2008-12-01 @ 19:57:55
Postat av: nicole

hahaa ja för att 1an är mycket bättre och den har ju 5 så att då kan jag ju inte ge den hära 5 också :P

2008-12-01 @ 21:26:39
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0