Hallå alla !!

Måste börja med och säga att jag verkligen inte har haft orken eller tiden att skriva i min blogg på länge. Men de ska jag försöka ändra på :)
Har haft en underbar jul med fina klappar och de bästa var att man va i SÄLEN :D
I fredags kom jag hem, självklart åkte jag direkt till Lollo xD som man hade saknat som en dåre!!! Sedan på lördagen så åkte vi till täbban och shoppade lite, efter de så åkte vi hem till henne och käkade gjorde oss lite snygga och åkte hem till jessica på fest :)
söndagen va soft, va och shoppa med mamma´s kusin och sedan kollade jag på Lillebror´s hockey final (förlorade dock) och sedan stack jag direkt till jobbet. När jag var klar dära åkte jag hem och hade en liten jul, fick lite julklappar och så :) och sedan gick jag hem till Doriiis (sara) och snackade och kollade på Dagboken  jäkla bra film de måste jag säga!!!
Wiiie :D
Idag har jag inte gjort så mkt, tänkt att åka och shoppa klänning till nyår men får se hur de blir med de.. Kanske ska träffa Jessica ikväll iaf :D

puss på er alla / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0