hos morbror med lollo

Idag har de bara vart en jobbig dag måste jag säga! Va inne i stan med Sara de va riktigt mysigt :) men sedan blev allt bara en ända stor röra!!! Nu är de bestämt vad jag ska göra imorgon iaf, eller ja halft ;)
BTW hade de mysig i täby med emma igår sedan så sov jessica hos mig och vi nötte gitar hero :) va faan vi måste ju bli grymma!!!

nu ska jag hjälpa lollo med hennes hår, sedan blilr de nog att vi lägger oss och kollar på film :) höhö jag har med mig en liten överaskrning till Lollo (jag har med mig filmen WallE) som sagt så är vi ensama hemma hos min morbror och chillar !! De lär väl bli att vi hamnar hära efter nyår också och chillar gärnet  :)

puss åh kram / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0