julkalendrara genom tiderna

Åh asså så tråkigt att de är en dålig julkalender iår :( Jag tycker att det hör till julen att gå upp på morgonen och äta frukost framför TVn och kolla på julkalendern. (man ska vara barn så länge man kan). Men nej nje iår ska de vara en jätte tråkig.
Som sagt så missade jag den ju imorse men jag och Jessica kollade på den sedan idag i skolan på internet. Och den va riktigt dålig. Så att vi kom på den bästa idén jag haft på väldigt länge. Vi kollar på någon bra julkalender från något annat år varje morgon när vi kommer till skolan.

Några bra julkalendrar genom tiderna!
 1996: Mysteriet på Greveholm
 1997: Pelle Svanslös
 1998: När karusellerna sover
 1999: Julens hjältar
 2000: Ronny och Julia
 2001: Kaspar i Nudådalen
 2002: Dieselråttor & Sjömansmöss

 Till och med julkalendern förra året blev bra när man fick se vilken som är iår.

/ Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0