kallt

usch sitter här i skolan och har matte inte ett dugg kul asså! Jag vet inte vad de är med mig, men jag fryser as mycket så sitter med jackan men då blir de så jäkla svårt att jobba. Sedan är jag så trött så att jag här och nu skulle kunna somna. Men fatta att jag ska vara kvar i skolan tyill typ kl 20.00  hur fan ska man palla de.. Bläääää! Vi har någon grej i skolan ikväll så vi ska ta hit en kompis och fixa håret på. Söta lilla Lina ska vara min modell och de ska bli kul, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra med hennes hår (locka iaf för att de vill hon) jajja de får bli som de blir.

Nu måste jag nog börja jobba matte nu, lektionen startade kl 12.30 och nu är hon 12.58 och jag har inte äns börjat :P

pusss på er / N

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska till hurgada eller hur det stavas :P

åker den 26 december och kommer hem den 2 januari :) <3

2008-12-04 @ 14:22:08
URL: http://johannaalindgren.blogg.se/
Postat av: johanna

haha nej nej det ska jag absolut inte låta dem göra! ;D

2008-12-05 @ 10:07:50
URL: http://johannaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0