klipp dagen

Idag har de inte hänt nått riktigt speciellt. Efter skolan åkte jag till centrum där jag skulle köpa nagelacket jag hittade förut.
Råkade stöta på min käre vän Sara så fick gå och snacka lite med henne :) myyyyysigt ! Åkte direkt till min frisör efter centrum för att klippa och slingra håret. Klippte inte så mycket faktist, och gjorde inte så mycket slingror heller för den delen. Men vi sa de att slingror äre ingen idé att göra så mycket eftersom att jag ska åka bort. Och klippa mig ville jag inte göra så mycket för att jag måste ha lite längre hår när jag är i fjällen så att man kan ha hjälp på sig utan att se ut som en kille :P
En rolig sak som hänt idag iaf var att pappa har köpt en ny kamera (som jag är gaaaaaalet avis på, den kommer han inte få ha för sig själv, eller så kan han bya med mig kankse.. hahahahaa)
Hade tänkt att öva på permanent rullning idag eftersom att vi har prov på fredag i de, men hittar inte mitt stativ så att de får bli imorgon. Men då slutar vi ju kl 11.30 och då ska jag bara träna sedan kan jag öva hela kvällen lång :)

Måste ta och träffa min vän Lollo snart också, som känns som de va år och dar sen..

Nä nu ska jag plugga lite sedan ska jag måla naglarna och sedan om jag hinner och orkar så tänkte jag sno min dator som min bror har och spela lite The Sims. Wiie de va jätte länge sen.

pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0