lucia!!!


Hallå ! idag är det den 13 december och de betyder att det är lucia. Åh va mysigt!! Inte för att jag brukar fira lucia så värst mycket men ändå. Tycker dock att de va lite trist igår att de inte var något lucia firande i skolan eller att jag hann kolla på Lillebror´s lucia firande. Jajja får hoppas på nått bättre nästa år. Hade iaf en toppen dag igår, var i skolan och hade de riktigt skoj med egen hår vård, jag gjorde blonda slingror på Josefin, sedan så färgade hon mina ögonfransar och gjorde inpackning i mitt hår. Eftersom att jag nyss har gjort slingror. Efter de så åkte jag hem gick genom Täby centrum och där stötte jag på Jessica, Johanna och elin. Trevligt trevligt =)
Kom hem och åkte nästan direkt till vallentuna IP för atts tå i kiosken dära. Efter de var det snabba ryck hem till pappa och där ifrån direkt hem till Linda i vaxholm.. Måste säga att det var riktigt trevligt dära, var dock inte dära så länge men de var bara för att jag hade chansen att åka hem med Jocke´s pappa så att då gjorde jag självklart de. Ricktigt hyggligt :)

Nu sittre jag här hemma hos mamma (hamnade här i vallentuna och inte hos pappa inatt) jajja och funderar på att börja packa, har rätt mycket att packa faktist. :/
Sedan ska jag möta upp pappa med tröjan han har tryckt åt grannen som jag är 1 år försenad med (fick en lilten gullig utskällning igår av dom) och så ikväll ska jag jobba upp på IP igen. Faktist så är de kul otroligt nog. Men okej jag har ju älskling Lollo med mig så att då kan de ju inte bli tråkigt..
När nu ska jag ladda ner lite låtar sedan börja packa!!

Några tips på bra låtar???? xD

trevlig lucia / nicolen

Kommentarer
Postat av: Humlan

Jobbar du på IP-kiosken?...

Snart åker du, och vi hinner inte ses förens efter sälen!



PYSS VÄNNEN <3

2008-12-14 @ 22:43:02
URL: http://rackarunge.se
Postat av: nicole

Ja de gör jag, eller asså jag och Lollo har hjälpt till när min LIllebror´s hockeylag har haft dom. men vi har iaf fått betalt :D Wiie

Nej jag vet, och de är verkligen värdelöst :(



Men vi måste ses när jag kommer hem :D

puss på dig älskling!!

2008-12-15 @ 09:09:00
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0