måndag morgon dagen innan dagen :D

Idag är det måndag och jag har verkligen haft en toppen helg :) lördagen jobbade jag ju på IP i kiosken och de va skoj, efter de så skulle jag följa Lollo en bit hem och efter de åkte jag hem till Oscar. Vi kollade på 2 as bra filmer, dom va verkligen bra :) Efter de mötte jag upp några kompisar för att få sällskap hem (mamma tycker inte direkt om att jag åker ensam från stan mitt i natten) De blev rätt sent var typ hemma runt 5-6 så var ganska trött på söndagen. + att jag blev lurad av taxin när jag skulle åka hem från vallentuna också. Asså blev så irriterad.. Jajja jag pallade inte tjafsa den tiden på dygnet.. Vaknade eller blev väckt kl 9 halv 10 av mormor för att vi skulle åka och julhandla. Jag köpte inget men Robin och Lillebror gjorde de iaf :D Efter de så gick och till firman direkt och jobbade. Snacka om att jag va seg då. Jajja när jag var klar så gick jag hem och la mig i soffan en stund. Sedan vare dags att börja ta alla bra låtar från min andra dator till min dator jag använder nu för att kunna lägga in dom på min ipod. De va verkligen drygt men nu är de klart iaf. Men ändå så tycker jag att jag har så lite låtar. Några tips på bra låtar att ladda ner?
När jag var klar med de så var jag tvungen att börja plugga, de va tur att man har en pappa som kan mycket om datorer eftersom att de va datorkunskap´s läxa. Blev nästan helt klar när kl hade blivit 23.30

Nu sitter jag i skolan och har datorkunskap och känner mig jätte stressad. Inte över nått skolarbete utan över resten av dagen. Men jag ska ta de lugnt. De fixar sig :D

puss på er / N


Kommentarer
Postat av: Doriis

Min älsklings Nicole snart åker du :/ och jag har inte träffat dig innan.... (snyft) Men när du kommer hem från sälen så kommer inte du bli av med vid din sida. det kan jag lova dig. Blii lite brun åt mig när du är utomlands. och ha det så jätte jätte jätte jätte jätte jätte braa!!!!!!!!!!!

Sköt om dig. Jag älskar dig snutt. <3

2008-12-15 @ 22:10:39
Postat av: Doris

Min älsklings Nicole snart åker du :/ och jag har inte träffat dig innan.... (snyft) Men när du kommer hem från sälen så kommer inte du bli av med vid din sida. det kan jag lova dig. Blii lite brun åt mig när du är utomlands. och ha det så jätte jätte jätte jätte jätte jätte braa!!!!!!!!!!!

Sköt om dig. Jag älskar dig snutt. <3

2008-12-15 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0