miss!

Haha jag sa ju att jag skulle bättra mig med inlägg så varför inte skriva ett litet medans jag väntar på tåget ;)

Jag har nästan packat upp allt nu från teneriffa och sälen, sedan är de bara städa rummet lite mera och sen är de rent och fint :) Emma frågade om vi kunde ta en fika ihop så att vi ska åka till täbban och ta en fika och kolla runt lite :) men jag är så dum, så att jag tänkte ju att tåget går som vanligt så att jag åker till tåget sedan så ser jag att de är rusnings tider så att då går inte tget förren 16.13 så att jag gick hem istället för att stå där och vänta. Men de va tur, för att jag hade ju glömt min plånbok :P höhö !! Jajja ska väl gå och lägga ner den i väskan nu så att jag inte glömmer den igen ! ;)

pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0