oj då snabba ryck

Hoppsan mamma ringde mig kl fyra och frågade om jag och Lollo kunde/ville stå i kiosken på vallentuna IP. Visst de kan vi väl göra, men sedan kom jag på. Vad har jag pluggat idag egentligen? inget! Kom hem runt 3 och efter de så har jag tagit de lugnt framför en film sedan hade jag tänkr att börja plugga. Men aja vi får ju iaf pengar och de är alltid bra att ha.
Jag har rätt mycket att göra nu må jag säga.
1: Måste plugga jätte mycket pga lite saker som kommer att hända.
2: Har lovat pappa att hjälpa honom på jobbet för att han ska hinna med allt innan vi ska åka bort.
3: Hinna träffa kompisar innan jag åker.
4: Jobba!
5: Träna.
6: Jul handla med mormor och bror.
7: Gå till doktorn och kolla mina knän.
8: Åka till min frisör och fixa de som blev lite fel från igår när jag av dära.


Usch för att ha så mycket att göra...

pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0