sammanfattning ;)

Har inte riktigt haft tid med att skriva i bloggen dom senaste dagarna. Men känner ändå att jag måste berätta lite.

I torsdags hade vi öppet hus på skolan så att vi skulle ta dit en vän och fixa håret. Jag tog din min vän Lina. Hann inte riktigt med att göra värsta värsta frisyren men jag hann locka de iaf :) Och hon såg ut som en prinssesa när vi va klara..
 Lina när hon är klar ;)

Fredag var jag i skolan och hade permanent prov och de skit jätte dåligt. Asså jag hara aldrig rullat så dåligt innan asså. Jajja hoppas jag på G iaf.. Sedan efter skolan så åkte jag till min frisör för att fixa till de som blivit fel när jag va där i tisdags. Åkte direkt hem sedan och fixade mig för att sedna åka vidare hem till Jessica på tjejmiddag + fest sedan xD
De va riktigt skoj måste jag erkänna.
Sedan kom jag väl typ hem rätt sent men satte mig och snacka med bror i 3 timmar. HöHö

och idag lörsdag har jag inte gjort så mkt, städat mitt rum och pluggat lite. Sedan nu väntar jag på att Elin,bror och kusin ska komma hem till mig, lillebror och alex. Så att vi kan börja med maten. Mamma och dom är borta ikväll så att vi får sköta de.

När nu ska jag ringa Oscar som jag lovat :)

ha en trevlig lördag / N


Kommentarer
Postat av: hanna

de blev asfint! :)

2008-12-08 @ 08:56:53
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/
Postat av: nicole

Wiie och ditt hår blev också jätte fint :)

2008-12-08 @ 10:09:22
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0