skolan

Sitter i skolan nu och har inte så mycket för mig eftersom att jag är klar med de vi ska göra. Men jag tänkte göra klart lite annat så att jag slipper jobba hemma så mycket. Igår så var de tänkt att jag skulle hem och plugga men de blev inte så mycket pluggande för min del. Såg när min bror och hans kompis låg i soffan och bara slappade så att då blev jag rätt avis och gjorde desamma! Sedan åkte jag hem till pappa och bara satt och pratade med Oscar. Sedan skulle jag upp till firman och jobba lite, och hade min käre vän Lollo som kom dit och snackade en stund xD.
När jag kom hem så blev de inte direkt att sova, fortsatte att prata med oscar så att de blev rätt sent jag somnade. Men va faktist inte så jätte trött när jag vaknade bara att jag frös som fan.
Jajja idag så ska jag till kiropraktorn och få ha de skönt, efter de så måste jag verkligen plugga. För att snart är veckan slut!!!!
Länktar till på fredag då jag först ska jobba uppe på vallentuna IP med Lollo och sedan vidare hem till Linda på en fest eftersom att hon fyllde år förra veckan xD sedan måste jag nog plugga i helgen och umgås med lite andra vänner :)

pusss och hej / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0