en bra torsdag

Idag har de vart en bra dag.. Eller först va jag riktigt seg i skolan men efter lunch då vi hade matte kom jag igång ;) De måste vara våran sköna lärare Göran som gör att man vaknar till. Direkt efter skolan åkte jag till centrum med Josefin och skulle köpa en väska som jag hittade i måndags. Men de va nått fel på mitt kort så att de gick inte så att måste åka dit imorgon med mamma eller någon igen och pröva om de fungerar då. Hoppas de för att jag kommer aldrig släppa taget om den, för att den är ur snygg. Kärlek vid första ögonkastet verkligen. Åkte hem sedan och gick och la mig direkt för att jag skulle sova lite och sedan upp och plugga till morgondagens prov.
Nu har jag pluggat klart och jag kan de.

Måste sluta skriva nu, för att ska kolla på One Tree Hill xD
men puss på er / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0