;)

Sitter i skolan och dricker varm choklad och kollar ut i snö stormen. De är rätt mysigt :). Igår så blev inget som va planerat, men fick de ändå mysigt. Åkte aldrig och tränade men istället åkte jag till Josefin och vi va ute och gick i 3 timmar sedam gick jag till täby ishall för att kunna åka med bror hem. När jag kom hem så hade jag vart ute och gått i 4 timmar. Men de va jätte skönt tycker jag. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra efter skolan, men ett måste idag är att åka pulka för att de sägs att snön ska förvinna imorgon :(
Men nu ska jag forsätta rulla permanent lite sissådär!!!


Och idag beställde jag den här snygga klänningen också :) Wiie så den kommer om 2-3 dagar :)
en stor snö kram / N

Kommentarer
Postat av: Josefin

åhh vilken fin klänning gumms :)

2008-11-26 @ 12:07:20
Postat av: jessica

Åhh , den där är jätte fin , jag tittade faktiskt på den förut:D:D

2008-11-27 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0