Far´s dag!! =)

Idag är det FAR´s dag och den har vart bra må jag säga! Inte för att jag tycker att de är värsta grejen men aja de va iaf en bra DAG :)
Lollo sov hos mig så att vi gick väl upp runt 12 eller nått, käkade en ordentlig frukost sedan så åkte vi till täby centrum med bror och kusin. Där skulle vi hitta nått skoj till far´s dag och gissa vad de blev.. Jooo en dvärghamster  hahaa (ja de va faktist inte min idé de va robin´s) men pappa blev glad iaf. Men ändå ofta man får en hamster liksom. Jajja xD Hmm vad tror ni robin  kommer få av pappa när han fyller år ? ;)

Min helg har inte vart så intressant, i fredags sov jag hela dagen och kvällen för att jag va sjuk och i lördags va jag och kolla på hockey med Lollo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0