Första advent!


Idag är det första advent och de betyder att det är nära till jul och ännu närmare fram till jag ska vara busig. Wiie

Mina planer för idag är att nu åka och handla saker till mitt rum som jag ska göra om. De blir väl att man åker till barkaby eftersom att de finns rätt många affärer man kan välja mellan sedan så åka. Får se om pappa börjar fixa i mitt rum medans jag jobbar eller om jag går och jobbar och han gör nått annat så gör vi de tillsammans när jag kommer tillbaka. Sedan ikväll så är de meningen att familjen ska gå på bio. Vi ska se Madagaskar 2 yeah fett kul :)
Nä nu måste jag kila, pappa står och väntar på mig.

puss och kram på första advent / Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0