helgen

Hallå på er alla :)
hoppas ni haft en bra helg :) för att de har nämligen jag haft!! I fredags hade min käre vän Jessica klass fest hemma hos sig men jag va självklart bjuden xD (tack så mkt gumman) okej de va inte bara folk från henne´s klass de va några fler också. De va faktist riktigt skoj, de blev så att jag hamnade hemma hos Elin på natten och de är jag riktigt glad för! Har saknat henne så mycket! Sedan på lördagen så chillade jag och elin hela dagen, låg i sängen och snackade hela dagen tills jag skulle hem och fixa mig för att åka hem till Lollo. Där vare också skoj, men jag va inte så så överdrivet länge. Vet faktist inte varför, kanske för att jag va trött och att jag hade bestämmt att jag skulle upp tidigt för att plugga idag. Men så blev de ju inte :P aja

Puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0