kl 06.50

God morgon alla GLADA !! Usch va inte så pigg på att gå upp, va inte så trött men de var så varmt och skönt i sängen. Ja de brukar aldrig direkt vara så att man kan ta de lugnt på morgonen (iaf inte jag nu när jag är hemma hos min mamma) men idag kan jag de, eller asså jag satte mig vid datorn för att kolla när tåget går och eftersom att jag inte har åkt till skolan någon gång när man kan skippa ersättnings bussar och skit så visste jag inte när tåget gick. De visade sig att tåget går kl 07.28 så att de är rätt lugnt för min del. Åh va sköönt de är när man kan ta de lugnt på morgonen.
+ att imorgon är vi lediga så att de är bara idag och då slutar vi ju kl 11.30 gaaaaaaaaaaaah va sköönt :)

puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0