Kl 18.27 och är hemma nu

 
på bilden Emmelie&Nicole

Oj oj asså de är jobbigt när man kommer hem så pass sent. Jag och Josefin har vart riktigt duktiga den här veckan och tränat varje dag! + poäng till oss :)
Idag hade vi matte prov och jag måste säga att de gick bra (pinsamt om de inte hade gjort de) Jag fick 17 av 21 tror jag de va wiiiie :)
Fick prata med min älskade vän Emmelie idag också :) måste erkänna att de va galet länge sen jag snacka med henne. SAKNAR min Emmelie Elisabeth Larsson <3!


Och imorgon är det freeeedag :) de betyder helg (som jag verkligen ebhöver) tror dock inte att de kommer bli en lugn helg för att ska på fest hos Jessica imorogn och på lördag tänkte vi va några stycker hemma hos Lollo bara INGET röj liksom!!!
Och på söndag måste jag jobba och PLUGGA

BTW hade utvecklingsamtal igår och de gick väl bra. Fick rätt mycket berömm men hade IG varning i 2 ämnen. Visst rätt lätt att fixa till de, eftersom att de handlar om att jag bara ska lämna in några arbeten som jag bara har liggande på datorn. Så de måste jag allt ta tag i. Nog pratat om mitt plugg och skit.
Men hoppas ni får en toppen helg. För att de ska jag ha!!!

Puss på er alla / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0