lördag :)

Tjabba tjena hallå ! förstår inte hur jag kan vara så pigg med tanke på att jag och Oscar låg och pratade fram till kl 6 och vaknade kl 10 . Det var riktigt mysigt och skönt att få prata av sig lite med Oscar! Vi såg på tre olika skräck filmer de va skoj. Höhö men lite läskigt bah. Igår innan jag åkte hem till oscar, så va jag i skolan och direkt efter skulle jag hämta Prinsen på djurkleniken. Han opererade sig igår så att ville följa med och hämta honom. Han va inte direkt stadig på sina fyra ben. Hoppas att allt blir bra efter operationen. Det var hans öron dom opererade och sedan hade han fyra knölar på magen som dom tog bort också. Jajja de blir nog bra :)
Nu sitter jag här hemma hos pappa och funderar på hur jag ska göra med allt idag. Jag har en del jag måste plugga och sedan var min plan att jag och pappa skulle göra om i mitt rum idag. Får se om jag börjar med att ta en promenad med älskade Lollo :)

jajja ha en bra lördag / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0