måndag!

Usch va inte ett dugg taggad på att dra till skolan idag asså. Men ändå vare rätt kul, Lina va tillbaka i skolan nu så att de va kul att få umgås lite med henne, och sedan så måste jag erkänna att jag har vart riktigt duktig idag i skolan med att jobba. Visseligen va jag inte lika duktig med att träna efter skolan. De blev inte av. Jag och Josefin skulle träna men hon kände sig inte så bra så att då bestämde jag att jag skulle ta de senare på kvällen medans min bror har träning. Men eftersom att jag och pappa hade lite saker vi skulle göra i centrum så tiden gick rätt fort så blev så sent tyckte jag.
Vi skulle nämligen gå tillbaka till zoo affären i täby och kolla om vi kunde få en ny hamster eller nått eftersom att den inte äns levde en dag :O (man kan tycka att den borde leva lite mer än bara några timmar liksom) men gissa vad dom säger liksom.. jo
Snubben i affären: Nej du måste ha med dig hamstern så att vi ser att den är död för att annars kan ju vem som helst komma hit när som helst och begära en ny hamster hela tiden..

OMG hur ofta gör man så liksom?? asså så dåligt, vi fick inget tillbaka. Vadå ska vi åka hem och gräva i papperskorgen/graven och gå tillbaka till affären och visa den så att vi kan få en ny :O Njaaa skulle inte tro de va. Då skiter vi nog i dom där jävla pengarna.
Jag vill bara säga att köp inte något djur i täby centrum´s djur affär. Åk istället typ till arninge eller nått då, de är mer värt och dom kan ABSOLUT mycket mera om djur i arninge än i täby.

Blev bara ett köp för min del denna dagen i centrum. Va ju inte riktigt meningen att gå på värsta shopping turen ;) men en söt liten mössa blev det iaf :D


Ska snart ner och klippa pappa igen ;) och sedan ska jag nog lägga mig och kolla på Step Brothers :)
pussen / N

Kommentarer
Postat av: MLI

Vilket SVIN! Fick ni inget typ kvitto då? hehe..

Iaf bevis på att ni köpt hamstern, men iofs så finns de ju inge bevis på att den faktiskt är död då heller...

Men näääe, svin på honom iaf!



PUSS

2008-11-23 @ 22:11:22
URL: http://rackarunge.se
Postat av: -

Yes, jag jobbade på Zoo Kompaniet i Arninge. Jätte kul!

2008-11-26 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0