något bra resemål att tipsa om??


Jag

och Lollo kom på en galet bra idé för ett par veckor sedan. Att vi vill utomlans tillsammans + min mormor !! Mormor tyckte de lät riktigt skoj och bad oss börja kolla runt lite resor. Men de finns så många ställen man kan åka till så vart ska man kolla liksom. De ska vara ett ställe där man kan slappna av, shoppa och de ska vara lite liv på nätterna också så att de inte är helt dött.
Grekland är ett land jag iaf tycker om riktigt mycket har vart på några öar ett par gånger, sedan vet jag att thailand är ett galet mysig resemål men de tycker mormor är för långt !

Har ni några tips på var man kan åka.. SNÄLLA skriv då !! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni beöver ju inte åka någon stans! Åk till ekskogen så är ni i Österike! Hur praktiskt är inte de lixom! XD

2008-11-05 @ 21:24:37
Postat av: nicole :)

hahaa jo de är ifo sant.. men de är knappast varmt dära.. Tror inte vi kan ligga på någon strand dära och bli varma :P

2008-11-06 @ 09:09:44
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: sara

ni kan åka silja line paradise eller vad den heter ;) den har ju ett jätte stort solarium ;)

2008-11-07 @ 12:51:32
Postat av: nicole :)

hahaaa men då måste man ligga still för att bli brun :P

2008-11-09 @ 20:47:44
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: sara

hahah brukar man inte ligga still när man solar ;)

2008-11-09 @ 22:24:09
Postat av: nicole :)

joo men just därför :P de är så tråkigt att bara ligga stilla !!!

2008-11-10 @ 15:03:31
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0