onsdags morgon

Tjenare på er alla :) kom precis till skolan, mår rätt bra idag (iaf bättre än bror min som har legat och spytt inatt, aja nu äre hans tur).
Igår var det faktist en riktigt bra dag. Har ett projekt arbete i skolan som vi jobbade med till kl 12.30 sedan så slutade vi men jag och två andra tjejer stannade kvar i skolan för att öva på våran dans som vi har idag :O. Efter de så åkte jag till Louise´s skola för att möta upp henne och sedan skulle vi gå och ta en fika (kändes som att de va evegheter sen vi träffades) de va riktigt mysigt, men sedan kl 17.15 skulle jag möta Marina på östermalms torg (så blev inte så länge vi fikade). Skulle möta Marina för att träffa henne´s bästa kompis mamma som jag ska jobba hos på lördag. Hon ska ha fest så att jag ska hjälpa henne. Hon var ur gullig. Men jag måste erkänna att jag blev rätt nervös för att de är en stor dag för henne så att jag måste verkligen sköta mig. Aja de är mitt problem på lördag :P
Efter de så åkte jag direkt till vallentuna ishall för att kolla på Täby-Ormsta. Usch de gick inte så bra för täby måste jag erkänna. De blev typ 6-3 eller nått till Ormsta. Men iaf jag gick ha en rolig kväll med Ida & Lina + några andra roliga brudar :)

men nu ska jag ha svenska och skriva i mitt powerpoint projekt. puss på er / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0