snö oväder !!

Snacka om att de är mycket snö ute xD höhö jag verkar iaf vara den ända som tycker om de, visst det rä lite jkobbigt men vadå utan snö är det så mörkt och trist!
Idag har det vart skönt i skolan, åkte till skolan (fick reda på att vi började 9.00 istället för 08.30 men aja då hann man kolla fejjan och lite sånt) sedan skulle vi redovisa våran PowerPoint men ingen ville göra för hela klassen så att då blev vi indelade och hade ännu mera rast. Och då blev de pingis xD Sedan vare min tur att redovisa oj de gick verkligen SÄÄÄÄÄMST.. usch jag vill inte äns veta vad jag fick på den dära. Men aja. Efter de hade vi lunch och efter de så gick alla 12 tjejer från klassen som var i skolan idag till vår lärare och klagade på vädret och att vi va rädda att vi kanske inte skulle komma hem, om de fortsatte snöa så mycket. Så att då fick vi åka hem. Wiie xD Jag och Josefin åkte till v-tuna gymnasium coh hälsade på en snabbis sedan åkte jag hem med bror. Gick sedan och mötte Lillebror med Prinsen och passade på och leka lite i snön. Mysigt :) då  Gick hem och hade de enbart mysigt med bröderna käkade lite kladdkaka framför öppna spisen och storebror tänt när vi kom hem.
Sedan hade jag lovat Elin att följa med henne till centrum för att köpa lite små saker så att de fick bli att robin körde mig till v-tuna centrum där jag råkade stöta på Lollo och Magdis :) Mysigt vare i centrum iaf :) elin hittade lite roliga saker hon köpte fasiken fyra nagelack så att tror nog att de blir att måla naglarna efter hennes tränig för hennes del iaf. Jag hittade faktist också rätt många nagelack jag ville köpa men kunde verkligen inte bestämma mig vilket jag skulle köpa så de blev inget :P Fick nöja mig med bara ett läppglans ;) (från Maybelline Watershine Elixir Volume). Nu är jag hemma igen (ensam) och sitter och funderar på om jag ska fixa mina naglar och sedan orka ta mig till täby (igen) för att kolla när bror har match. Men har inte riktigt bestämmt mig än. Rätt skönt att bara sitta hemma själv och mysa med te och nått smarrigt till.

får se hur allt blir. puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0