snöööööööööö!!!

Wiie ! Det är snö ute xD Så bra när det är snö ute, för att allt blir så mycket ljusare då. Och de tycker jag verkligen om för att när de är mörkt ute så blir man alltid så trött av sig. Jag har inte riktigt tid med att vara trött måste jag säga.
Idag är dagen då jag ska jobba på en fest inne på östermalm, är lite spänd men jag lär bli mera när jag väl har knackat på coh står och väntar på att hon ska öppna.

Igår var de kul, var hemma hos Jessica (haha som en vanlig fredag då) men innan vare inte så tokigt heller var i skolan och sedan drog jag till centrum med Josefin och Sophie och köpte min väska jag skulle köpa i torsdags :)
 En bild på nya väskan.
 En bild på skorna jag köpte i onsdags.
 Och en bild på frisyren jag gjorde på fredagens frisör lektion :)

Nä nu ska jag gå och ta ur kladdkakan jag har gjort tills familjen kommer hem från ishallen :)  puss på er / N

Kommentarer
Postat av: Mormor

FIN VÄSKA OCH SNYGGA SKOR. Vilken tur för familjen som har en sådan toppentjej som bakar till dem.

Kram från mormor.

2008-11-23 @ 13:21:13
Postat av: nicole

Jag tycker att du ska ta en sväng förbi SKOMAN för att dom har fått in galet snygga skor må jag säga :)

2008-11-23 @ 14:59:43
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag ska göra det nu i veckan när jag kommer till Norrtälje.

2008-11-23 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0