Trött på allt

Asså måste börja med och säga att jag vet inte vad jag har för problem. Asså jag har sån bestlut ångest för ALLT. De är verkligen allt jag gör ! De är jätte jobbigt verkligen. De kan vara från vilka strumpor jag ska ha på mig till vart jag ska sova. De är verkligen jobbigt. (oj har visst sagt de några gången men jag menar det!)
Idag har min dag vart rätt onödig (iaf i skolan). Fick iaf lite gjort, har skickat in alla datakunskaps uppgifter så nu är de klart. Efter så åkte jag till centrum och gick till espresso house med Josefin. De va mysigt, men va inte där så länge åkte hem med 14.39 tåget. Men va väl hemma runt 16.00. För att de va ett tåg som hade gått sönder så skulle ett annat tåg ha de efter sig så gick de sönder lalalaaa så att mitt tåg kunde inte gå längre än till kyrkbyn och de säger dom när man suttit och väntat i 15 min eller nått. Men hade tur att jag hade Lollo på tråden som höll mig sällskap och sedan att mamma kunde hämta upp mig. Sedan vare meningen att jag skulle åka med Ellanbellan till täby och fixa nått, men så blev det inte. Så får se om de blir att jag åker och tränar senare då. De beror på om jag frå plats i bilen när min bror ska till sin träning.

CIAO / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0