en söndags kväll!!!

Eftersom att facebook har vart allmänt stört idag så pallade jag inte med datorn så att då stack jag och träffade min bästa kompis Louise. Vi kände att vi hade lite att snacka om (som vanligt). Men man känner verkligen nu att de börjar bli vinter, asså man fryser fan häcken av sig när man är ute. Så att de va skönt att få komma hem igen nu, och krypa ner i sängen och börja kolla på One Tree Hill (ja jag vet att jag har blivit värsta One Tree Hill nörden, men tänkte när jag väl börjat kolla måste jag kolla klart på de ju) Jag börjar kl 13.00 imorgon på min första dag på min praktik som är på Salong TinTin i näsbypark ! (ni är jätte välkommna dit och säga hej till mig, eller kanske beställa tid och klippa er dära också) hihiiih

Nä nu måste jag nog ner och borsta tänderna och göra mig klar för att sova för att de blev inte mycket sömn inatt.
puss och god natt! / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0