fixar mig ;)

E nu hemma efter att ha vart i täby c med Josefin ! Jag köpte dock inget, eller jo en BH bara.. Men inget skoj liksom. Har vart riktigt stressad idag för att allt har typ skitit sig från början. Men nu ska allt vara löst iaf :)
Meningen var att jag skulle vara me och fira min halv bror (richard´s födelsedag eftersom att han fyllde år i onsdags) men eftersom att Jessica sov hos mig inatt efter vi hade vart i vaxholm igår så kände jag att jag lika gärna kunde åka till vallentuna jag mä när hon skulle hem.
Väntar på henne just nu, så ska vi fixa oss tillsammans in för Sara´s tjejmiddag ikväll ;) känner mig stressad faktist, men aja. Fin folk kommer alltid försent !!! ;)

puss på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0