freeeeeeeeedag xD

Åh va sköönt nu äre helg igen :) Den hära veckan har gått otroligt snabbt måste jag säga. Visst har inte vart i skolan så mycket eftersom att i måndags gick vi halv dag, tisdags va vi lediga och i onsdags så var jag hemma ;)
Idag så har vi haft frisör hela dagen, och de har vart gaaalet roligt :)
På vägen hem va meningen att jag skulle hinna hem till Josefin och låna hennes locktång , men eftersom att bussen körde fel så missade vi bussen och jag tänkte att ajg aldrig skulle hinna hem till henne då. Eftersom att jag ska till vaxholm ikväll xD försöker just nu få tag i Jessica och försöka få med henne dit, känns som att hon kommer att banga :( hoppas på att hon följer med iaf till slut. Men de visar sig.

Få se hur allt bli till slut xD

puss på er, och trevlig freeeeeeeedag xD / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0