heeelg

Fredag: Fredagen i skolan va rätt jobbig faktist, vi klippte och de va jätte svår frisyr som vi skulle klippa. Så att då går dagen bara långsamt när de är svårt att klippa. Men jajja när dagen äntligen var slut så åkte jag till täbban för att möta jessica dära och gå och kolla dära ;) jag hittade dock inget, men de gjorde jessica xD (sara skulle vart med men hon kunde inte, tråkigt) vi får ta de en annan gång xD
När jag kom hem var middagen precis klar och jag käkade med hela familjen + Kim (men han är jöh en i familjen satt ja) sedan så körde mamma mig hem till Lollo. Vi gick en promenad och sedan så kollade vi på film. Och mamma kom och hämtade mig igen sedan. De va en mysig kväll :)

Lördag: Mamma väckte mig imorse för att vi skulle till älvsjömässan och kolla när de var för hus&hem. De va trevligt, hittade lite roliga saker iaf. Sedan åkte vi till täby först och handlade lite i centrum och sedan och kolla på bror (+ kusin´s) mstch :) Yeeeeeeah dom vann med 4-3 mot upplans väsby riktigt kul faktist.
Sitter nu hemma och ska snart ner och slappa lite och se på film, rätt skönt.
Sedan käka middag med mamma och sedan se vad som händer. Antingen feeest eller chilla hemma med mamma och Lollo.. Allt visar sig ;)

trevlig lördag på er / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0