hemma efter jobbet


Kom precis hem från jobbet eller jag va hemma hos mamma först och hämtade lite kläder också ;) De har vart en rolig dag. Fick göra lite allt möjligt faktist, till och med städa ett akvarium.. hehe de va skoj.
Så att min dag har vart toppen idag verkligen. Började kl 12.00 och slutade 17.00 så en rätt kort och sköönt dag.

Har praktik till på fredag så att de är bara att ringa mig så ska vi försöka hitta en tid, som jag först kan öva lite då min frisör ser på då och då, sedan så kollar hon satt allt är rätt och fixar till de som skulle behövas. Vore skoj om någon kom :)
som sagt Salong TinTin i näsbypark vid slottet ;)

Måste bara tillägga att min älskling vann idag på skol DM FINALEN så skoj asså :) tråkigt att jag inte kunde se den matchen asså.

pussen / N

Kommentarer
Postat av: louise

så kul att det gick bvra på jobbet honey! :D glad för din skull!

Tack älskling! , wihu! :D galet skoj!

2008-10-20 @ 19:28:06
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: sara

vilken dag ska jag komma och klippa mig?? :D <3

2008-10-21 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0