JAAAAAAAAAAAAAAA

NU är nyckeln troligen funnen :) hihiiii de är någon riktigt snäll person som har hittat den och lagt den i närmaste bervlåda. Åh va GLAD jag blev när mamma sa de till mig, men nu är de bara att hoppas på att de är JUST den, men de är det nog. För att de är ingen annan i familjen som har tappan någon så att de finns bara den. Yeeeeeeeah

Har haft så mycket att fundera över den där jäklans nyckeln så har inte hunnit skriva i min blogg. Har också vart upptagen med att umgås med min bästa vän Louise.
Hennes pappa är bort rest, från tisdag till torsdag så att då har jag bott nu hemma hos Lollo, de har vart riktigt mysigt. Igår va vi jätte duktiga och gick och la oss i rätt tid. Vi la oss och kollade på One Tree Hill men jag somnade självklart direkt. Vaknade och va jätte pigg, en sköön känsla att avra pigg på morgonen för en gångs skull.

När vi kom hem efter skolan idag så käkade vi lite, sedan så började vi kolla på Säg att du älskar mig. Jag började kolla på den idag i skolan med Josefin men eftersom att Josefin såg den dagen innan så tänkte jag att då kollar jag på den nu med Lollo eftersom hon inte har sätt den, och tyckte synd om Josefin som skulle behöva se den hämska filmen en gång till.. Den är verkligen hääääääämst, men tycker absolut att ni ska se den!

Sitter nu och pluggar lite med Lollo, men jag kan de jag behöver kunna till dagens prov imorgon så att jag kom på den smarta idén att skriva i min blogg :) hihiii

men pusss på er / Hemland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0