dagen innan fredagen ;)

Hallå alla GLADA ! hehe eller jag är iaf glad, vet inte varför. Kanske för att de är fredag imorgon , och de betyder HEEEELG xD
Idag har vi haft de riktigt skoj i skolan tycker jag ;) först på engelska så spelade vi teater, de va rätt skoj (och slappt) sedan så hade vi lunch och efter lunchen hade vi matte, då vi fick plugga till matte provet som vi skulle ha efter rasten. Skiiit asså jag tycker provet va meeeega svårt :O jajja man får hoppas på de bästa ;) De va rätt segt att åka hem för att de va värdens kö genom kyrkbyn, så att kom hem rätt sent. Men ahde iaf en gullig lillebror som mötte mig vid tåget så att ajg inte behövde gå ensam (vilket jag dock inte ebhövde eftersom att Jessica också precis ringde mig när jag gått av tåget)
När jag kom hem så låg jag och lillebror och kolla på Las vegas ;) mysigt värre.. sedan vare tid för oss att äta. Mamma va och gymma, Micke (plast pappan min, är ute på middag) och bror jobbade, så att de va bara vi hemma + vovven rå ;)
Jag åkte ner till centrum och köpte räksoppa så att de fick bli kvällen middag. Käkade och snackade en hel del med lilelbror och sedan tog vi en låååång runda med vovven ;) De va skoj, för att fick snacka en massa hemlisar med lillebror ;) Kul att veta att han känner att han litar på mig till 100 % När vi kom hem hade mamma och storebror kommit hem så att då satte vi oss och snacka med dom , och sedan fikade vi lite. Nu sitter jag hära och skriver lite och sedan tänkte jag ta en dusch och lägga mig och kolla på en film :)
Usch , hade tänkt att plugga idag till hår och kemi provet som vi har på måndag (för att jag antar att de inte kommer bli mkt pluggande i helgen) men så blev inte.
Får väl plugga imorgon på rasterna och sedan på vägen hem från skolan och på söndag ;)

Jajja sov gott ;) pusss åh kraaaam / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0