lördag + söndag !!

Min lördag blev riktigt lyckad asså :) hade det jätte skoj hemma hos Josefin. Det blev några stycken till slut. Efter att hållt igång ett bra tag så kanske runt 05.00 tiden ville man lägga sig och sova, gick och la oss och skulle försöka sova ett tag, men nej nej inte fick man vara ifred. Åh.... Jag och sara tog bussen hem kl 09.25 så att va hemma kl 10.00.. Sa att jag inte skulle gå och lägga mig, men hade inget bättre för mig, så att jag la mig i sängen började läsa en tidning men insåg att jag va för trött, så satte på A Centerella story men somnade typ efter 2 min. Ställde mobilen på kl 12.00 så att jag inte skulle försova mig när jag skulle in till stan och fika med en kompis. Det var riktigt trevligt, kom hem och satte mig vid datorn för att kolla på alla bilder från igår. Nu ligger jag i sängen och ska kolla på One Tree Hill ett tag sedan käka, och sedan förhoppningsvis träffa min älskade vän Louise (som ni troligen aldrig hört något om tidigare)

pussss / N

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kul o höra att kvällen blev lyckad älskling! :) Du får berätta mer om ca.. 10 minuter? haha, jag har lite nyheter jag med ;D Pusselipuss!

2008-10-19 @ 20:22:11
URL: http://lossse.blogg.se/
Postat av: nicole

hihiiiih hoppas att du blev nöjd med de du fick höra stumpan xD kyssen

2008-10-19 @ 21:42:16
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0