lördagen den 25/10 även kallas lollos dag!!


Idag är det min älskling´s födelsedag xD weeeeeeeeeeii GRATTIS på dig honey!! Jag hoppas verkligen att du får en toppen dag, men klart du ska få de liksom :)


Igår var det sista dagen på min APU riktigt tårkigt faktist. Men de var en skoj dag iaf. Mormor kom på besök och jag fick slingra håret på henne. Och i torsdags så var Sara hos mig och då klippte jag henne (de kanske blve lite kortare än vad hon hade tänkt sig, men hoppas iaf på att hon blev nööjd!! men de blev faktist riktigt snygg tycker jag). Efter jobbet igår så åkte jag till täby c för att kolla lite i affärer och sedan möta upp Lollo dära, fick dock vänta så länge så att blev lite grinig på henne när vi träffades till slut :P (men jag älskar dig ändå gumman) hihiiih vi gick runt ett tag och köpte ett par vantar. Så att de va inte så spännande. Åkte sedan hem och käkade middag med grabbarna + mormor. Sedan kom Lollo, magdis + 2 andra killar och hämtade mig så åkte vi till norrtälje. De va helt okej, men jag och Lollo åkte tillbaka mot kära vallentuna rätt tidigt :P

Men idag när jag var i täby blev de lite mer lyckat iaf xD köpte pressent till Lollo självklart xD och sedan köpte vi (jag och mormor asså)  lite saker till min käre kusin som vi skulle åka och hälsa på hos.
Nu ska jag lägga mig och kolla på One Tree Hill tills bror min ringer och vi ska käka sedan ska vi gratta Lollo (den är ju liksom GIVEN)

pusss på er / N

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack världens bästa underbaraste tjej :)

2008-10-26 @ 22:32:02
URL: http://lossse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0