min torsdag

Haft en riktigt bra och roliog dag idag :) Okej visst hade matte prov och de sööög, men ändå jag visste hela tiden att jag skulle vara med Sara sedan så att då blev man bara så GLAD :) Vi hade bestämmt att mötas i täbban och ta en fika, och de va jätte mysigt , vi hade ju då en hel del att prata om. Sedan när vi skulle hem så blev de att vi fundera på att dra och kolla hockey (:P hahhaaaaaa) men sedan så kom tåget och vi klev på de. (man måste vara snabb och svara på sms ibland) hihiiii
Maten va klar precis när jag kom hem. Jag skulle åka och jobba idag va meningen eftersom att nyckeln nu är frammme, men jag tar de imorogn istället för att jag e mer taggad på att lägga mig och kolla på One Tree Hill! (måste ju komma ikapp Lollo) juuuuuuuuste hahaa vi fick så bråttom till tåget imorse så att när jag gick av tåget i roslagsnäsby så glömde vi självklart bort att jag hade Lollo´s hemnycklar.. BTW när vi har slutat och står och väntar på bussen , så berätta jag de för dom i klassen. Så kom jag på... :O var är henne´s nycklar nu då, för att jag hde dom i jackan när jag åkte till skolan.. hahaa asså de där med nycklar är inte riktigt min grej :P men dom låg i väskan jag hade vart smart nog och lagt dom dära.

Jajja ska kila nu och kolla på One Tree Hill måste ringa Lollo också.. puss på er / N

Kommentarer
Postat av: Josefin

jahaa det var nycklar som du höll i :D jag såg dig från bussen och du bara garva åt nånting samtidigt som du höll någonting :D! haha nycklar är nog inte din grej hörrudu! :D

2008-10-16 @ 20:33:43
Postat av: nicole

hahaa ja de va nycklarna xD jag hittade dom .. tihiiiih

de är därför jag aldrig ahr mina egna nycklar med mig. för att jag vet att jag bara kommer tappa bort dom :P

2008-10-16 @ 20:35:48
URL: http://hemland.blogg.se/
Postat av: Josefin

hahaha asså du är ju helt otrolig ibland! :D

2008-10-16 @ 20:38:29
Postat av: Bara sara :D

Din lilla skitunge nästa gång får du va bättre på klockan :D men jag hjärtar dig ändå, det vet du! :)

alltid vi<3

pusspåre så hörs vi imorgon

2008-10-16 @ 20:51:40
Postat av: nicole

Åh va du är älskling :)

jaaa men vi höres idag xD wiiiiiiiiiie ! love you <3

2008-10-17 @ 10:16:48
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0