onsdag och halva lovet är över!!!

Tänkte köra en sammanfattning om mitt lov som gått eftersom att jag har haft de riktigt bra än så länge!!!

Lördag: Lollo fyllde år så att vi skulle fira henne! Jessica kom hem till mig och vi fixade oss, sedan så var de dött verkligen !! VI fick en mysig idé att åka in till stan och ta en natt fika, men de fick jag inte för min bror (vi va ensamma hemma, så att han hade ansvar över mig om man kan säga så) visst de va smart av honom, men blev lite grinig ändå eftersom att vi inte visste vad vi skulle göra. Sedan bestämde vi oss för att åka hem till jessica och chilla dära. Linda och Lollo kom till vallentuna och sedan åkte vi tillsammans hem till jessica. Där hade vi en sjuuuk galen kväll asså. De va riktigt skoj. Kul sedan att jag gick ända hemmifrån jessica hem till mig.. (tog kanske en paue) men de är riktigt långt faktist.

Söndag: Chillade hela dagen hemma med Lollo !

Måndag: Chillade med Lollo hemma hos mig ett tag, sedan tog vi tåget hem till henne och chillade dära lite till. Efter de så vare tid för mig att åka och jobba så att Lollo´s snälla bror körde hem mig för att jag skulle hämta jobb nyckeln och sedan körde han mig till firman (gaalet snällt) När jag jobbat klart åkte jag till täby för att kolla på bror och kusin som spelade hockey match (riktigt bra spelat de blev 3-3 och dom mötte enbyberg, som leder sierien).
BTW fick våra skolfotot idag också, de va skoj att se dom..

Tisdag: Träffade Lollo och fixade lite saker och sedan åkte vi hem till Jessica och satt där och snacka hur länge som helst.. jätte mysigt då med.

Onsdag: Hahaaa ja börjar bli bra på de dära med att chilla med Lollo så att har bara chillat med Lollo idag med :P tihiiih

tycker iaf att de har vart ett mysigt lov. Lov är till för att man bara ska ta de lugnt så att ja vad äre jag har gjort än så länge. Men nu ska jag nog PLUGGA lite :/ har 2 prov på måndag och sedan har jag rätt mycket jag ligger efter i om jag säger så :/ BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för skolan asså !!!!

puss på er !
Om ni vet nått kul man kan göra på ett lov så tipsa gärna :)
/ N

Kommentarer
Postat av: sara

jag kan tipsa dig om nåt som du kan göra!du kan vara med mig :D :D :D <3

2008-10-29 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0