sitter i skolan nu då!

Har datakunskap just nu här i skolan, allvarligr är sjuukt trött, jag somnade inte så sent igår. Började kolla på One tree hill men somnade rätt fort till de ändå. Men aja är jätte trött nu iaf och vi har prooovet idag som man har gått och vart spänd för länge. Men de ska bli skönt att få de överstökat iaf sedan.

Idag efter skolan måste jag hem till mamma för att hämta mina kläder och de som jag ska ha i veckan, sedan så ska jag upp och jobba på morbror´s firma (eftersom att jag va tvungen att plugga igår så hann jag ej jobba. Va iof inte direkt så pigg för de heller, men iaf. Jobb e jobb liksom)
Troligen kommer Lollo komma dit ett tag för att jag har tydligen lovat henne nu att klippa henne. När jag satte på mobilen hade jag fått sms av
Bästaste Älsklingen <3 - Älskling idag, då får du ta med din sax hem, för mitt hår måste klippas. åtminstone lite, hlöm inte! :D hihi <3<3
självklart ställer jag upp, men de är på egen risk. Hahaa har bara klippt Lillebror liskom, inte riktigt samma sak.

SÅ tänkte fortsätta nu med arbetet på datakunskapen så att man blir klar. pussen / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0