sjuuuuk :(


Sitter hära hemma med ett stort glad med blåbärssoppa och värsta huvudvärken :( jag har inte så mycket till val med att sitta vid datorn just nu, jag måste plugga. De är inte direkt de man vill göra när man är hemma för att man har ont i huvudet, men de kommer ALDRIG bli bättre om jag inte blir klar med pluggandet..
Så att ikväll ska jag till en kiropraktor, hoppas att de blir bättre efter de, de är absolut inte kul att vara hemma från skolan asså. Och imorgon måste jag till skolan också för att då har vi matte prov.

++++++++++ att jag skulle vara med Sara idag och kommer inte kunna vara de :( Åhd e suuuuuger bajs APA att vara sjuk!!
Fick reda på att Josefin också är hemma idag från skolan, så att då kan man snacka lite med henne iaf när man sitter och typ dör av trist het när man MÅSTE plugga
Hoppas att hon blir frisk till imorgon iaf för att då äre jöh hennes DAG xD

pussen / N

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha du och din blåbärssoppa :D

2008-10-01 @ 17:20:15
Postat av: nicole xD

hahaa självklart ;)

2008-10-01 @ 19:55:35
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0