soooova :)

så nu ligger jag i sängen och ska börja kolla på film :) ikväll blir det Lilla Jönssonligan och cornflakeskuppen var ett tag man såg den så att de ska bli skoj :P
Dety tog betydligt mycket längre tid att städa mitt akvarium än vad jag hade trott, men nu är de rent och fint iaf. Så att om jag e snäll i veckan kanske pappa har lust att åka och köpa hajar till mig xD

Blev inte att jag klippte Lollo idag, inte äns att vi träffades. Men vi bestämde att vi tar de imorgon.
De blev inte äns att jag jobba idag som också va bestämt. Men eftersom att jag slutar kl 11.30 imorgon så känns de liksom som att de är rätt smart att jag jobbar då, för att jag ska ändå vänta på Lollo för att de blir imorgon att jag klipper henne ;)

Jaaaa nog pratat om de, jag MÅSTE verkligen börja kolla på filmen nu, så att jag somnar någon gång. Va inte så pigg idag om jag säger så.
Puss och god natt / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0