Sorry då...

Okej har vart jätte dålig på att skriva nu, men jag har liksom inte riktigt tid. Jobbar på dagarna, kommer hem och är helt slut, och förhoppningsvis åker jag och tränar. Så att man hinner inte. Men nästa vecka är det lov och då ska jag väl hinna skriva om lite roliga saker.
Idag ska de iaf bli riktigt skoj på jobbet, för att då kommer sara och ska klippa sig, och innan de ska jag träna fina hår uppsättningar på min docka (jag lät ju göra mera saker, men de är vad jag vet iaf). Och sedan vill jag till täby c för att kolla lite och kanske handla, och sedan hem och så ska Lollo sova hos mig xD weeeeeeeeeeeeeeii

Höres på er, pussen / N

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeees idag klippte du mig :D thank you hunny!

hare bra ikväll och hääääälsa lollo :D <3

puss påre

2008-10-23 @ 21:07:38
Postat av: sara

asså det var jag sara som skrev den :P haha

2008-10-23 @ 21:09:28
Postat av: nicole

hoppas att du blev nöjd älskling <3<3<3

2008-10-25 @ 16:41:40
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0