städa akvariumet :/

Åh måste städa akvariumet nu, men är så trött så jag orkar. Blev iaf lite piggare när jag gick en promenad runt is-sjön med annica :) men är ändå jätte trött. Jag har lovat att klippa Lollo idag också, men jag tror nog att de är bäst att vi tar de imorgon för att jag kommer ALDRIG klara av att klippa henne bra idag, för att jag är så galet trött. Jajja får se om hon kommer hit ändå och bara sover eller hur allt blir. Just nu känns de som att de inte spelar någon roll, självklart vill jag träffa henne men jag är så trött så att jag kommer ändå inte palla göra något spec förutom att snacka.. men de är vi jöh rätt bra på satt. Jajja
måste städa akvariumet nu, annars kommer jag ALDRIG få några hajar som jag vill ha ;)  

pusss / N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0